25 Temmuz 2009 Cumartesi

ankara'da aşık olmak zor iki gözüm

dün eskişehir'de işim öğlen 3ten önce bitti ama hızlı trene yetişemedim. ankara'ya giden ilk otobüse atladım. sağolsun gelip otogardan aldı beni. hala karanlık çökmemişti diye gezmek isteyip istemediğimi sordu. "yes but farketmez" dedim. emanete verdim çantayı ordan bilkent'e geçtik. biyerde oturduk. o konuşuyor ben dinliyodum. sanki böyle lafını biriktirmiş çocuklar gibiydi. motora baglamıstı sanki. :) ama güzeldi onu dinlemek. mimikleri jestleri sesi bakışları. herşey çok doğaldı. sahte hiçbişi yoktu. beklenti kokan enufak bişi yoktu. bana önceden sormadığı kadar ciddi sorular sordu aralarda. benim cevaplarımdan sonra kendide cevapladı aynı soruları. "daha önce aşık olup olmadığımı" sordu mesela. "hatırlamıyorum" dedim gülümsedi. kendisinin bikere aşık olduğunu söyledi ama tekrar anlatmadı acılarını. zaten msn arkadaşlığımız zamanında dinlemiştim olayı. anlatmaması çok güzel bişeydi, yani yaşadıkları ne kadar güzelde olsa geçmişe saplanıp kalmamıştı demek. oturduğumuz yerde kovulmadan kalktık. hava çok güzeldi yürüdük biraz. sanırım aynı yeri dönüyorduk ama o anda nerde oldugumuzun pek önemi yoktu. susarak yürüyoduk. yine kolunu koluma geçirdi karanlıkta çökmesinden istifade. bi ara yürürken başını omzuma dayadı. sonra çekti. bana dokunması çok hoşuma gidiyordu. ama hiç ses yoktu hala :) ben dayanamadım, otobüste dilime musallat olan candan "ben kimim" şarkısını söylemeye başladım. valla mesaj kaygısı gütmeden dilime geldi. "geçimsizim bu günlerde, kimsesizim bu yerlerde, değersizim bu ellerde, çaresizim doğduğum yerde" diye mırıldanıyorken, sessizce "seni seviyorum" dedi. ama önce tam anlamadım. "ne dedin sen duymadım" diye tekrar etmesini istedim emin olmak için. biliyodum çünkü o cümleyi herkese kullanacak sıradan biri olmadığını. söylemedi, utandı sustu. hafif salladım koca adamı. "söylesene ne dedin" diye çıkıştım. "seni seviyorum gerizekalı" dedi biraz kızarak. o an dudaklarım sevinçle bir büzüştüki aynı avrupa yakasındaki dilber hala gibi oldum. ya ben bu durumlarda birine rahat konuşamam, hareket edemem, oda benim gibi biraz. biraz daha yürüdük, aslında birinin görmesi çok kolay olabilecek biyerde artık dayanamadım. durdum sarıldım sıkıca. "bende seni seviyorum" dedim kulağına. o an korku morku kalmadı ikimizdede. öpüşecek kadar cesurduk. yandaki ağaçlar arasından birinin geldiğini farkedince direkt kendimize geldik. ama fena ereksiyon olmuştuk :) hemen yüzüne baktım, pişmiş kelle gibi sırıtıyordu. bende tabii. ilk defa açık bi alanda bi erkekle öpüşmüştüm daha doğrusu öpmüştüm. ama valla zerre kadar korku oluşmadı içimde. en fazla biri bi yerden görecek, "tühhhhhhhh sapıklar defolun lan burdan" diyecekti. umrumdamı, hayatımın en güzel anlarından birini yaşadım. yinede ne olur ne olmaz bilmediğim bi şehirde olmanın rahatsızlığı, gidelim burdan dedim. bahçeli'ye geçtik. orada oturduk biraz. sonrada otogara geçmek için müsade istedim. "bende gelcem" dedi. daha fazla vakit geçirmek için hayır demedim. otogara vardık çantamı emanetten aldık, otobüse verdim bagajına attılar. biz otobüsün dibinde birbirimize bakıp bakıp gülüyoz tabi :) kalabalıkta ortam, sarılıp doyasıya öpmek istiyorum ama imkansız. muavinin "istanbul yolcuları kalmasın" demesini fırsat bildik birbirimize uzun uzun ve sıkıca sarıldık. valla o ara dayanamayıp boynundan öptüm kalabalıga rağmen. "istanbul'a beklerim ilk müsait olduğunda" diyebildim binerken, "inşallah" dedi. ilk defa ankara'dan ayrılırken üzülüyodum. otobüse el salladı en sevimli haliyle. bende uzun uzun salladım. otobüs otogardan çıkarken benim bogazım düğümlendi. yutkundum zarzor. ağlamak istedim ama yarım saat ağlayamadım. ancak ışıklar sönünce ağlayabildim. onu düşünerek uyumuşum. onu düşünerek uyandım. onu düşündüm tüm gün yine. şimdide onu düşünüyorum.

tarih= 9 nisan 2009

8 yorum:

  1. Ben rastlantı eseri gördüm blogunuzu.Anlattıklarınız gözümde canlanıyor ve aşkınızdan dolayı çok mutlu oluyorum.Ya çok etkileyici ve imrendirici yazıyorsunuz gerçekten.Umarım aşkınız bir ömür boyu sürer!

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler. açıkçası bundan 5 ay önce böyle bi blog görsem bana ütopik gelirdi.

    umarım dediğiniz gibi olur ve ben hep güzel şeyler paylaşırım sizinle

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yaa.weda sahnelerı hep uzmustur bnı,hoş kımı uzmez kı.ama bole asıklarn wedası da hcbıseye benzemıo:) wedalrn enguzel kısmı da sora yenıden bırlesılcek olması:) f.e.

    YanıtlaSil
  4. irençsiniz yaa irenççç resme bak böööööööö

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. adsız, bahsettiğin o kimdir tanımam
    ama isim verip insanları ifşa edenleri de doğru bulmuyorum. birseksuel@gmail.com'a yaz neyse meselen.

    YanıtlaSil