17 Temmuz 2009 Cuma

ölürüm sana, ölürüm

gecenin kaçı olmuş hala uyanığım. duşumu almış tam yatıyodumki ahmedim aradı. canı sıkılmış dün işyerinde yaşanan bi olaya. ama bu sefer epey bi sıkılmıştı sanki. anlattıda anlattı. dinlemekten başkada bişi gelmedi elimden. hani keşke burada olaydıda şöyle sarılaydım sıkıca tüm derdini tasasını alaydım. ama işte mesafeler engel buna. biraz önce kapadı telefonu. sesi daha iyiydi kapatırken.

bu seferde benim uykum kaçtı. aslında film izleyesim bile var. ama izlemiycem. bugün arkadaşın teki 200gblık divx film arşivini verdi bana. bu hafta ve gelecek hafta beğendiklerimi izleyeceğim. bu aradada filmler benim ruh halimi çok fazla etkiler diye güncel şeyleri fazla yazmayacağım. eski blogtan silmeyip sakladığım şeyleri yazarım. ahmetle tanışma sürecini. :)

fotoğraf= 'the big kahuna' filminden

1 yorum:

  1. Ona sarılmayı o kadar çok istiyorum ki, bir derdi olup a anlattığında, üzüldüğünde sımsıkı sarmak istiyorum onu, tüm sıkıntısını yok etmek istiyorum ama çok uzak bana...

    anlıyorum seni gerçekten...

    YanıtlaSil