3 Temmuz 2009 Cuma

baba olmak arzusu


en yakın dostlarımdan biriyle konuştum demin. eşinin tayini için resmi nikahı yapmış pek mutlu. düğün için ağustosu bekliyolarmış. sevinçli bi telaş var elemanda haliyle. maddi manevi zor bi iş diyor evlilik için. "sanada bulalım bi tane bizimkinin çevresinden" diyede ekliyo. "yok kardeş, ben düşünmüyorum" dedim, "tamam" deyip sustu. oysa annem duysa onun evlendiğini asla susmaz. yine katalogunu açar, kızları gösterir tek tek.

zaten biliyor, evlilik gibi bi hayalim olmadığını. ama baba olmayı isterdim gerçekten. ne biliim kendimden biparçaya sarılmak öpmek çok başka olurdu. yinede herşeye rağmen bana baba olmakmı? ahmetle birlikte olmakmı? diye sorsanız hemen ahmet derim. o benim gerçekten bebeğim gibi, gögsüme bastırıp hergün uyutmak ve onunla uyanmak istediğim tek insan.

fotoğraf= funnypicturejokes.blogspot.com

2 yorum:

  1. baba ol bi;
    inanılmaz güzel bir keyif-miş. öyle diyorlar.
    sen bi ol, bide biz bakalım, hayat nasıl gidiyor senin için, olmazsa bizde yaparız bir tane :)

    YanıtlaSil
  2. nasıl olayım coachum. ahmet'in çocuk yapma yeteneği yokki :)

    bu arzumu dizginliyorum. şuan baba olmaktan daha büyük keyifler yaşıyorum çünkü. :)

    YanıtlaSil