31 Temmuz 2009 Cuma

senden önce, senden sonra

daha önceki hayatımı düşündüm bugün bi ara. daha önceki derken daha bi ay önceki hayatım. mesela hergün msn açmak zorunda kalıyodum. listedeki onlarca kişiyle sohbetler. arkasında sadece ve sadece seks saklı heveslerle birbirini onore eden sözler diziyoduk insanlarla birbirimize. kimisi ile asla tanışma ihtimalim bile yoktu. ama rahatlıyodum günde bi saat falan yazışınca. seks yapma ihtiyacım oluşuncada biraz erotik sitelerde dolanıyodum, sonrasındada masturbasyon. dahada dayanılmaz boyuta ulaşınca bu ihtiyacım, gözüme hoşgelen ama kişiliğini asla bilmeyeceğim kadın ve erkeklerle buluşuyodum. maşalla ben dahil biçok insanın seks konusunda çivisi çıkmıştı, yani buluşmak zor olmuyodu. bazısı ile birden fazla buluştuğumda oluyodu ama bişekilde telefonlarını falan engelleme listesine katarak ve durmadan msn değişerek kendimden uzak tutuyodum onları. tabi bu durumlar düşününce ruhuma ağır geliyodu. şimdi bu durumlardan çoooooook uzagım. akşamlarım bana kalıyo tamamen. düzenli spor yapıyom yine. geri kalan zamandada kitap okuyorum, film yada tv falan izliyorum. bide telefonda ahmet beyle konuşuyorum. uzun sürdüğü için onuda katayım listeye :) hatta annemler geçen kızdılar. "arıyoruz , hep meşgulsun" diyolar :))

neyse gene konuyu dağıtmiim. işte geçmişle şimdiyi mukayese ediyorumda şimdi çok düzenli herşey. çok rahatım eskiye göre. evet belki beni bu denli etkileyen kişi kadın olsa, ailem dahil herkes tarafından kabul edilebilir ve gizlenmeyen bi ilişkim olurdu. belki evlilige bile giderdi bu kadar. ama sonuçta ben şuanki durumdanda rahatsız değilim. bi erkeklede mutluyum, huzur doluyum. buda yeterli bi sebep ahmet'i sevmek ve tarafından sevilmek için..

tarih=5 mayıs 2009

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bunlar yanı gecmıs dıe nıtelendrdgn yasam seklı bna her nekadar ters we yanlış gelse de yınede bu kadar acık we futursuzca yazman takdırı hakedıo bnce.we kımın kımı yargılama hakkı war kı ztn.herkesın eksılerı war,kı bnları eksı olarak da gormek nekadar doru bılemıorum.yıne de artk bu sekılde yasmadgn ıcın snn adına sewndm.cnku hızlı tuketılen seyın mıdemıze oturması gbı bu hayat da ruhunu harap edebılırdı.hep huzurlu kalman dılegıyle we hep cesur:)

    YanıtlaSil
  3. Ey kendi halinde olan insan bende bir kendi halinde olan bir biseksüelim

    Mailleşelimde tanışalım
    Kendini esirgemekten vazgeç

    YanıtlaSil