29 Temmuz 2009 Çarşamba

forum macerası


salağın tekiyim ben.
geçenlerde sıkıntıdan bi escinsel foruma üye olmuştum. önce sadece okurum diye düşünürken kendimi konulara yorum yazar buldum. sonuçta herkesin farklı bir hayatı var, yaşadıkları farklı farklı. yani kafasında herkesin başka bi dünya var. ee haliyle orayada onu yansıtıyorlar. farklılıklarına rağmen uyum içinde hemde. biraz sivri bi üslubum vardı yazdıklarımda. ama tamamen şahsi görüşlerimdi. yaşadıklarımdan gördüklerimden ve duyduklarımdan sızanlar. sanırım rahat ve hoşgörüsüz halim kabak tadı verdi. her kendimce doğruyu heryerde söylemem garip tepkiler aldı. dün itibariylede o forumdaki macerama son verdim. şimdi kendime yeni uğraşlar bulmalıyım ahmet'in yanımda olmadığı zamanlar için. yada daha fazla spor, daha fazla kitap hatta daha fazla dizi mi yapsam diyorum. aradaki boşlukları doldursam. yoksa düşüne düşüne kafayı yiyebilirim.

fotoğraf=freakingnews.com

3 yorum:

  1. Sen neden canını sıkıyorsun ki böyle insanlara karşı?
    Senden farklı fikirleri savunurken acaba ne kadar o fikirlerin içinde yer alabildiklerini düşündün mü hiç? Kendisini şizofren ve Virjin sanan bir adamın etrafında çevrilip duruyorlar işte. Takmaman gerekiyor böylelerini bi; her yerde böyle insanlar karşına elbet çıkacak. Emin ol, orada ahkam kesmek o kadar kolay ki, birde o insanları dışarda görüversen. Başlıklarda ahlak bekçisi kesilenler mi ararsın, üzerinden tüm İstanbul geçti, forumdakilerin cinsel ve kişisel seviyeni sorgulayanı mı ararsın, bir türlü dünyaya inemedi ki sıra sana gelsin. Takma, boşver. Gül geç bu insanlara. Hadi, görcem yine seni orda :)

    "koç" :)

    YanıtlaSil
  2. Tamam sizin eşşeğiniz erkek olsun de geç. Hiç uğraşma. Arada gir bak, ne olmuş ne bitmiş haberin olsun. 3-5 yorum yazar geçersin. Sen çok hızlı giriş yaptın, bu yüzden de çok hızlı çıktın. Sakin sakin takıl, boşver...

    YanıtlaSil
  3. yorumlarını ayıla bayıla okuduğum bir iki tip vardı orda. hele biri adeta yorum değil bilimsel makale yazar gibiydi hoştu. ama cidden o arada kalmışlar midemi kaldırıyor. sanırım girmem bi daha. şifreyi bisekilde yokettim :)
    belki ilerde fikrim değişir. bilmiyorum.
    teşekkürler yorumlarınız için

    YanıtlaSil