31 Temmuz 2009 Cuma

sen uyurken


uyuyor. sabahtan geldi, kahvaltı falan derken yorgun olduğunu gördüm. "bi duş al, uyu biraz" dedim, hayır demedi. aklımda bin şeytan dolanırken o duşunu aldı, misler gibi oldu, bebek gibi uyuyor şimdi. şimdi ona bakıyom uzaktan, bide kulaklıkla lara fabian dinliyorum. sanırım ben aşık oluyorum. içim titriyor bakarken. arada kulaklığı çıkarıp nefesini duymaya çalışıyorum. hangi ses güzel diye? lara fabian mı, onun nefes alırken çıkardığı ses mi? ayırt edemedim.

ya ben bu adamı çok seviyom. ama aklım bedenim almıyo olanları. herşey o kadar hızlı olduki, herşey o kadar çabuk geliştiki. bi öncekini hazmedemeden bi yeni aşamaya geçiyoruz adeta. ikimizde huzura ve güvene çok aç kalmışız sanki. mutluluk ise kafamda sorularla kavga halinde,kovalamaca oynuyo gibi :)

tarih=1 mayıs 2009

fotoğraf: flickr, powerbooktrance

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder