11 Temmuz 2009 Cumartesi

bir rüya gibi

dün gece geç geldi. gidip firmanın terminalinde beklerken çok garip oldum. böyle türkan şoray mıydı hülya koçyiğit miydi hatırlamıyorum. işte bi filmde dağın bi yanına geçip hergün yol beklediği sahne geldi aklıma. aynı öyle beklerken, otobüs geldi, indi otobüsten arabaya atladık. eve varıncaya kadar elimi tuttu vites kolunun üstünde. eve girince koptu asıl kıyamet. sıkıca sarıldık sözleşmiş gibi, kaç dakka öyle kaldık bilmiyorum. artık heyecandan bi ara bacaklarımın bağı çözülür gibi oldu diye içeri geçtik. saat daha geç olmadan uyumadan bi duş aldırdım rahatlasın diye. bu sefer eşofman havlu falan getirme demiştim. benim uzun penyelerden verdim pekte yakıştı :)

yatağa geçtik. uykusuzluktan geberiyordum ama uyuyamadım. yarım saatten fazla konuştuk. hep güzel sözler güzel şeyler söyledi. uykuya daldığını farkedince daha sıkı sarıldım ona. tanrıya şükrederek bende uykuya daldım. sabah yine ilk ben uyandım. gözlerimi açtım yanımda bebekler gibi uyuyordu. öyle seyrettim uzun uzun. seyrettikçe tanrıya şükrettim, seyrettikçe tanrıya teşekkür ettim. sonra mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım. o ara uyandı. yardıma geldi. beraber bişeyler hazırladık. annesi börek çörek yapmış bize. onlarıda sofraya koyarak kahvaltımızı yaptık. herşey film gibiydi. hergün böyle olsa keşke dedim ona bakıp bakıp.

şimdi biraz önce dışarı çıktı. annesi dayısına birşeyler yollamış onları teslim edip gelcek. gelcek ama benim içim bi garip. yaşadığım onca şeylerden sonra onca zamandan sonra bu kadarını haketmediğimi düşünüyorum. sanki birşeyler bu rüyayı sonlandırabilir diye tekrar yıkılmamak için tetikte bekliyorum. ama bu korku şuanı yaşamama engel değil.
seviyorum seviliyorum. bundan daha güzel ne olabilirki dünyada.

fotoğraf=photobucket,frankiejwatson

2 yorum:

  1. allah bozmasın bu anlarınızı inşallah ;) hep sevgiyle, aşkla kalın...

    YanıtlaSil
  2. çok çok çooook teşekkürler güzel temennilerin için. daha güzel hisler seninle olsun.

    YanıtlaSil