22 Temmuz 2009 Çarşamba

haydi gel benimle ol

inanılmaz yorucu bigündü. kafamı işlerden kaldıramadım. nezaman akşam oldu farketmedim bile. telefonuyla kendime geldim. sesi telaşlıydı, "müsaitsen hemen gel" dedi. gittim, arabaya bindi, o gülen espriler yapan çocuktan eser yoktu. "hayırdır" diye sordum, "yok bişi, sadece gitmeden konuşmam lazım senle, sakin biyerde" dedi. iyice tırstım. sustum, ikimizde yola bakıyorduk aklımızdan birşeyler düşünüp hesap ederek. yakınlarda bi yere park ettim aracı. heryer tıklım tıklım. sakin bi cafe bulduk oturduk. "şimdi anlatmak istermisin" diye sordum. başladı anlatmaya.
"dün işlerim vardıya hani. davetli falan olduğum falan. şeyyy, nasıl desemki, şey." dedi ve sustu utanarak.
"ya açık olsan, söylediklerin çok değerli benim için, nolur anlat" dedim ve tekrar anlatmaya başladı.
"dün bi işim yoktu aslnda. kaç gündür akşamları hep senleyim biliyosun. yengemide kandırıyorum üniversiteden arkadaşlarla görüşüyorum diye. dün senide kandırdım. bak neolur kızma söyleyeceğim." dedi ve duraksadı gene.
"evet?!?!?!?!?!?" dedim ama aklımdan olabilecek yani bana yalan söylemesine sebep olan hertürlü ihtimal geçmeye başladı.
"biri vardı, senden önce tanışmıştım aynı siteden. msn listemdeydi. senin kadar sık olmasada konuşuyorduk her konudan. çok acı çektiğim bi gün dertleşmiştim. ankaraya gelmek istedi ama mani oldum. ogün değerli hissettirdi bana kendimi." dedi, yüzüm asıldı, onu kaybettiğimi düşündüm bian, "ee. sonra" dedim.
"sonra bişi olmadı işte seninle tanıştık. kaçgündürde birlikteyiz. umduğumdan daha iyi biriyle karşılaştım aslında. gerçekten samimiyim bu konuda. çok iyisin. keşke çok önceleri tanışmış olsaydık" dedi, yüzüm kızardı ama kafamı kurcalamasın diye cesaret edip sordum
"peki neden gittin adama" diye.
"tam bilmiyorum, istanbul'a gelirken aklımda ikinizide görmek vardı, onada söylemiştim gelecegimi, bana mutlaka goruselim dedi. sırf verdiğim söz yüzünden gittim. pişman oldum gittiğimede. bi gay sevgilisi varmış. birlikte yaşıyorlarmış hatta. bana şimdi söyledi. Allahtan ona karşı ciddi bişi düşünmemişim" dedi sustu, tam yeriydi iki gündür beni tıkayan soruyu sormanın
"peki ben neyim senin için" diye sordum.
"insanları kıyaslamayı sevmem. ama gerçekten karşılaştığım en değerli insanlardan birisin. hayatımda kalmanı çok isterim, sende istersen" deyince yüzümdeki ifadeyi görmeliydiniz. oanki mimiklerim geliyorda aklıma, karşımda bi ayna olsa saatlerce gülerdim halime. yine sustuk ikimiz, zaten hep susuyoruz biz anlamadım gitti. ama onla iken sessizlik bile huzur veriyor buda bi gerçek. sonra kalktık geç olmadan, onu bıraktım eve geldim. şimdi sözlerini düşünüyorum. hepsi kafama kazındı zaten.
bana gelince, ben çok büyük cümleler ve hayaller kurmak istemiyorum ama istediğim cevabı en güzel şekliyle aldım ondan aslında. dünkü yazıma gelen yorumdada dendiği gibi belki uzak mesafe tutkuyu tetikler, arkadaşlığımızı güçlendirir. gerçi tutku bende cinsel dürtüleride arttırıyor:) ama kendimi dizginleyebilirim sanırım. onun hazır olduğu bir zamana kadar sabredebilirim. her halukarda masturbasyona devam yani :)) espri yapabildiğime göre bugün iyiyim sanırım. iyiyim iyi maşşşallah. hahaha :)))

tarih= 2 nisan 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder