23 Temmuz 2009 Perşembe

fuck off

eski blogtan yazılara bi ara vereceğim. bu akşam olanları yazmadan geçemeyeceğim. bugün bi arkadaşımın biseksüel olduğundan şüphelendim. ifadem komik demi :) gay olduğundan değil biseks olduğundan şüphelendim. çünkü kendi tam bi fucker'dır. tüm feysbuk resimlerinde bi başka hatunla sarmaş dolaş, aktif cinsel hayatı olan arsız bi adam işte.

neyse ben bu arkadaşla çoktandır görüşmüyodum. bu akşam yemekte biraraya geldik. naber nasılsın faslı bitti bu yeni işinden bahsedip durdu. işte bilmem şu sanatçılarla çalışmış bilmem şu ünlü ile kankaymış. bırrrr. en tiksindiğim muhabbetler bunlar beni bozar derken olay dahada tiksinçleşti. çok ünlü bi sanatçının (ismini söylemiycem, bilmeden kimsenin günahını alamam) asistanı varmış. işte o şarkıcı ile bi iş dolayısıyla birarada iken bu asistan çocuk illallah ettirmiş. çocuk pasif gaymişmiş. ee dedim "sen nerden biliyorsun gay ve üstelik pasif gay olduğunu". apıştı kaldı, "biliyorum" falan diye geçiştirdi. "aman boşver sanane banane" dedim lafı kısa kestim.

sonra tatile gidecekmiş onu anlattı. gideceği yerde 6 kız bi gay arkadaş varmış. bana sende gel dedi. ben daha "gay arkadaşı" olduğu bilgisini hazmedememişken doğal olarak hayır gelemem dedim.

ve eve gelirken bu kişiyi aklımdaki arkadaşlar listemden çıkardım. telefonunuda sildim. ama gay yada biseksüel olma ihtimali olduğu için değil. yeni işinden ötürü g.tü kalktığı ve bayat kişiliği ortaya çıktığı için ve üstelik bu g.tü kalkmış haliyle insanlarla dalga geçtiği için.

amma gerginmişim. yazdım rahatladım. :)

6 yorum:

  1. aa bak bu olay bana tanıdık geldi! çünkü bir ünlünün menajerinin asistanlığını yapan dediğin gibi bir arkadaşım var:))

    şüphede haklısın. çünkü benim de kızlarla aktif bir cinsel yaşamı olup, erkek şeyi hakkında yorumlar yapan bir arkadaşım var. herkes olabilir. en aktif gözüken ve sonradan pasif çıkanları bile duydum.

    YanıtlaSil
  2. ya dediğim gibi, gay biseks olması hiç sorun değil insanların. gizlemeside en doğal hakkı. hatta homofobikte olabilirler (ki ben öyleyim biraz ortalıkta gayim diye dolanan kırıtık angutlardan ötürü)

    ama herşeyin konuşulacak yeri var. bigün benimde cinsel kimliğim ortaya çıkarsa bu adam gidip orda burda isim vere vere anlatacak demekki. bana laf taşıyan bendende taşır. en tiksindiğim şeylerin hepsini bigünde onda birarada görünce tepem attı. neyse tanrı yolunda yardımcısı olsun ama benden uzak olsun böyleler.

    YanıtlaSil
  3. bende sevmiyorum dediğin tipleri. homofobikim aynen!

    YanıtlaSil
  4. bloguma girip mail adresini bana yorum atar mısın? (yayınlamıcam tabiki ) seni MSN'e eklemek ve seninle seninle tanışmayı çok istiyorum. çünkü aynı senin gibiyim!

    YanıtlaSil
  5. oo kıskanıorm ama,bnde snle tanısmak ıstıorum.ama solemeye cekıodum acıkcası.bole snden bı baskasına teklıf duyunca(tansma teklıfı tabı) bnde cesaretlendm.ya bnde msn nmı werıyım mı? ayy ınanmıorum ya su halıme .walla bu bnm ıcın o kadar tuhaf bı durum kı.ama olsn gocunmuorm:)
    bn f.e. her saat merakla bakıcam cwp yazıp yazmadgna...

    YanıtlaSil
  6. mail adresim birseksuel@gmail.com

    oradan iletisim kurabilirsin

    sevgiler f.e. (acılımı ne cözemedim hala :) )

    YanıtlaSil