23 Temmuz 2009 Perşembe

sadakat ve bağlılık sorunum

aradı öğlen gibi, çok müsait değildim konuşamadım, kısa bi vedalaştık. enazından aradı işte :) şimdiden triplere girmiim demi. o da girmesin tabiki.

zaten bi seminerdeydim aradığında. uluslararası bişeymiş bende gidene kadar bilmiyodum. seminer tanıtım dökümanı gibi bişey almak için görevlilere yöneldim. gülümseyen güzel sesli bi kız karşıladı beni. işte muhabbeti sorularla uzatıp biraz göz ve kulak banyosu yaptım. seminere girdik sonra, bi ara uyuyacaktım. neyseki ara verildi. kokteyl gibi bişi vardı, aç olduğumdan masalardan birine yanaşıp üçbeş pasta aliimde kan şekerim yükselsin dedim. o sırada bi adam yanaştı. "hi, can u speak english" dedi. "yes" dedim, konuşmaya başladı. eleman slovenyadan gelmiş. o hem anlatıyor, hem bişiler soruyor. işte yardımcı olmaya çalışıyorum ama olamıyorum. çünkü eleman rusya başbakanı medvedev'in az zayıf ve biraz esmer hali. ordaki işinden gücünden bahsetti, ben o ara eline baktım hemen, yüzük yoktu, bekardı. seks orucumu o an istese bozabilirdim. henüz bu konuda kimseye verdiğim bi sözde yokkene :P şaka bi tarafa, bana birlikte olmak için bi lider seç deseler, istisnasız medvedev'i seçerim. tip olarak o denli beğeniyorum adamı yani. ama bu eleman ondan daha yakışıklıydı valla kriterlerimde. sonra farkettim adam seminerde arkamda oturuyormuş, ben uyumamak için birşeyler not etmeye çalışırken beni çok bilgili ilgili falan sanmış. ondan yanaşmış sanırım onca millet içinde bana, belkide gaydi ne biliim, hoştu valla.

offf renkli biseks geçmişin bendeki en kötü izi bu. SADAKAT ve BAĞLILIK sorunu. güzel kadınlara yada yakışıklı adamlara meylettim bianda. üstelik çok değerli biriyle zor biyola çıkarken. umarım bu durum değişir.

tarih = 3 nisan 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder