25 Temmuz 2009 Cumartesi

seviyorum, seviyor musun?

obama gelmeden gidiim dedim bu şehirden ama olmadı, yakalandım umut dağıtan başkana. neyse yarın sabah kaçıcam eskişehir'e artıkın. bi süredir hiç gezemiyorum. sıkılmaya başlamıştım istanbul'dan. bi de seyahat etmek bana iyi geliyor aslında. epey bi eğleniyorum farkında olmadan. farklı yemekler, yerler görmek, farklı insanlar tanımak falan. iki gün kalıcam kadarlık bi işim var. severim güzel yerdir. genç yüzler ve porsuk çayı kenarında topalanmış bi şehir işte. dün içim daralmıştı bi dostumla sohbet etmek istedim. evli hatta çocuklu ama hala eskisi kadar yakınız. yani birbirimiz için gerektiğinde çok rahat vakit ayırabiliyoz. eşinin ikramları eşliğinde muhabbete daldık. bi süre sonra karısı bizi rahat konuşalım diye yalnız bıraktı. ben anlattım ona yaşadıklarımı. yeni erkek arkadaşımı bi kız olarak anlattım. benim biseksüel olduğumu bilmiyor, gerekte yok zaten. tabiki netten tanıştım falanda diyemedim, bi ortamda karşılaşmıştık falan dedim. işte tam güzel şeyler hissederken ex kız arkadaşımın yine karşıma çıktığını söyledim. dostum o kızı hiç görmemişti ama o beni terkettikten sonra çektiğim acıların bi kısmına şahit olunca kıza karşı hiç iyi şeyler düşünmüyordu zaten. dinledi herşeyi, ona anlattığım şekliyle yorumlar yaptı, tavsiyelerde bulundu. kendimi çok iyi hissettirdi. canım dostum ya..

ankaralı arkadaşımı biraz daha tanıdıktan sonra bu dostlarımla tanıştırmak istiyorum, tabii oda kabul ederse. konumumuz gereği bu hisleri ikimizde gizlemek zorunda olduğumuzdan ona güvenim tam. şimdiye kadar iki kız arkadaşımı tanıştırmıştım bikaç arkadaşımla. ama hiçbi erkek arkadaşımı dost ortamıma sokmadım henüz. ne biliim.. insan birisine güvenmek istiyor bişekilde, bedeli ne olsada.
önceleri sadece hoşlanıyorum, geçebilir ona karşı hislerim diyodum. ama onu tanıdıkça ve şimdiki hislerimi geçmişimde hissettiklerimle kıyasladıkça ona daha bağlanıyorum. sanırım ben onu seviyorum. o da beni seviyor mudur acaba? işte bunu bilmiyorum ?!!?!?!?

tarih = 6 nisan 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder