24 Temmuz 2009 Cuma

git ve bi daha gelme



bana bunu yapma nolursun. yapma. bana acı verme, yeter. git. git nolur. bi dahada gelme. tamammı. bidaha gelme. git hadi.
iki gündür başım dönüyor düşünmekten. neyse anlatayım size, beni seksopat yapan başlangıcı bilin. ben eskiden çok iradeli idim. çok büyük yaşlarıma kadar bakir durabilmiştim. bi gaflet anında bişi oldu ama önemsemedim. yine müzmin bekar hayatıma devam ediyordum. sonra ben bi kızı tanıdım. diğerlerinden farklıydı. çok farklı. etkilendim. o da benden etkilendi. yıllar süren bi arkadaşlık. hayatımdaki herşeyi değiştirdim onla bi hayat kurabilirim belki diye. o da ciddi ciddi ümit verdi aslında. karşılıklı kaçma kovalamacalı bişiydi. ama güzeldi böyle bişi yaşamak. sonra bişiler oldu, işte benim ve onun salaklıkları toplanınca bi ayrılık etti. ama dost bile kalamadık. beni tamamen hayatından çıkarmak istedi. çok direndim. yalvardım. ağladım hatta yüzüne. ııı ııhh, nuh dedi peygamber demedi. bi yıla yakın sürdü çabam. telefonunu değişti ve tamamen hayatından çıkmış oldum. unutmak zor oldu ama başardım. onun yokluğu acı verdiğinde seks yaşayarak dindirdim acımı. yanlış ama doğru. seviştiğim tüm adamlardada kadınlardada onun yüzünü görüyordum çoğu zaman zaten. seviştikçe o içimde azalıyordu sanki. enazından böyle yaşayabildim. neyse gelzaman gitzaman bugüne geldim. hatalarımla sevaplarımla. hatta sizlede paylaştım, çok güzel bi adamla karşılaştıgımı. güzel hislerle dolduğumu. tam herşey düzelirken, telefon geldi dün. ex kız arkadaşım aradı. ortak bi arkadaşımız vardı, ondan babamın rahatsızlığını öğrenmiş, geçmiş olsun dedi. yine mağrurdu, hiçbişey olmamış gibi. sitem etmedim, hayatımda hala büyük yeri olduğunu bilip bundan mutluluk yada üzüntü duymasını istemedim. ama sonuçta yeni çalıştığı ili, şirketi, telefonunu yani yeni hayatını öğrenmiş oldum. telefonu kaydettim, bidaha ararsa açıp açmama konusunda seçme hakkım olsun diye. elim telefona gidiyor, bende aramak istiyorum sanki. aramakta istemiyorum. bugün salak bi siteye girdim, seks yaşayıp bu sürprizin kafamdaki etkisini sıfırlayayım diye. neyse işte, epey bi çabaladım, ama iyice çivisi çıkmış ortamın. yapamadım, kimseyle bi b..k yiyemedim. zaten aklım ankaradaki arkadaşımda. onun gülen yüzü aklıma geldikçe diğer herşey siliniyor kafamdan. özledim onu. haftaya eskişehirde olacağım bi ara, yanına geçsemmi hızlı trenle bikaç saatlikte olsa. offf gündemim çok karışık. onu görmek ilaç gibi gelecek. sesi kesmiyor artık :)

tarih = 4 nisan 2009

3 yorum:

  1. hiçbir şeyden zevk almıyorsun. kendi eski sevgilimi görüyorum sende. uömarım üzmedin çocuğu. yaşadığın şeylerin değerini bilmelisin. seni üzen insanlara artık değer verme bence. çünkü sonunda o seni yine üzer. bu süreç sonunda ahmet gider. tek basına kalırsın. eski sevgilim için yalnız ve yaşlı biri olarak yaşlanmasını dilemiştim. üzme kimseyi biseksüel

    YanıtlaSil
  2. düşündüğün kadar ayran gönüllü değilim.
    hayatımdaki önemli ikinci kişi ahmet. ki bu yazı zaten onu ilk tanıdığım günlerde yazılmıştı. hala boşlukta olduğum günlerde. şimdi elimdekinin kıymetini bilecek kadar aklım başımda. umarımda böyle devam eder.

    YanıtlaSil
  3. ne mutlu sizin adınıza :) bir an kendimi çocuğun yerine koyup bir çıkış yaptım kusura bakmazsın artık :) güzel şeylerin değerini biliyorsun ne güzel. daha mutlu olun inşallah. amin :)

    YanıtlaSil