6 Temmuz 2009 Pazartesi

hafıza kaybı: ara boşluk


sanırım iyice ihtiyarladım ben. geçen gün işyerinde bi evrağı kaybetmiştim. yaklaşık bi saat aramıştım. tüm çekmecelerde çantalarda. hatta karışmıştır diye yakınımda oturan bi iki arkadaşın çekmecelerinede bakmıştım onların izniyle. iyice başım dönmüştü, tansiyonum düşmüştü sinirden. aslında çok önemli bişey değildi ama taktımmı takıyorum ben böyle işte. bulamadım evrağı tabi. ama bugün bi ara çekmeceden bişi çıkarırken dosyanın birinin altına yapıştığını farkettim. başladım kahkahalarla gülmeye. delirdigimi düşünüp "noldu" diye soranlara kağıdı gösterdim bişi anlamadılar. "geçenki aranan evrak burdaymış" deyince onlarda katıldılar.

evdede böyle oluyor bazen. bişi bırakıyorum biyere. sonra gelince onu bulamıyorum. saatlerce aradığım oluyor o şeyi. hatta evde cin vardır peri vardır diye korkuyorumda biraz. ama aslında sanırım bi hafıza boşluğu oluşuyor bende. arada yaptığım birşeyi unutuyorum. umarım alzheimer belirtisi falan değildir. daha yolun yarısına varmadan..

fotoğraf= deviantart, ragdollar

2 yorum:

  1. sanırım hiç kimse sürekli benim gibi kitabın üstünde duran kalemi görmeyip, yatak döşek her yerde kalem aramamıştır... :)

    YanıtlaSil
  2. bende geçen güneş gözlüğümü aradım beş dakka. başımdaymış :))

    YanıtlaSil