3 Temmuz 2009 Cuma

değişiyorum, sadeleşiyorum

acaip değişken biriyim. bazen aylar olur evde bir vazonun yerini bile değişmem ama bu ara durmadan herşeyi değiştiriyorum. bu sabah bile salonda bir iki şeyin hoş durmadığını farkettim. sabah sabah ses çıkarmadan yerlerini değiştim hemen. aslında genel anlamda böyleyim. bişeye karar verdimmi mümkünse hemen yaparım. çok planlamam, ertelemem. çünkü biliyorum sonra yapmayacağım belki vazgeçeceğim. :)
neyse konumuza döneyim. :))

dekorasyon değişikliğinin yanında bide sadelik anlayışı sardı beni. duvarların resimlerden görünmediğini farkettim dün akşam. bikaçını duvardan indirdim şimdi, arkadaşlara hediye edeceğim. evin içi oyuncak pazarı gibi biblolarla dolmuş. kimi hediye, kimi gezdiğim yerlerden falan. çoğunu bi kutuya koydum bursa'ya anneme götürcem. pek sever böyle incik boncuk zaten.

oh bee. ferah oldu ev. şimdi bu haftanın son iş gününe başlayabilirim. :)

fotoğraf= epengle 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder